Godt nytår

Posted: January 1, 2008 in Familie, Musik, Politik, Postproduction

Så kom vi ind i det nye år 2008. Hold kæft hvor tiden dog går…her er så hvad jeg selv forestiller mig skal ske i det kommende år.

  • Først og fremmest ser vi her i familien jo frem til en familieforøgelse til juni hvis alt går vel. Forhåbentligt bliver der tid til at gøre noget ved vores sommerhus udover at få afsluttet et par håndværksmæssige hængepartier i vores lejlighed.
  • Dernæst håber jeg, at filmkomponisten Hummie Mann kommer forbi igen til august, hvor jeg forhåbentligt kan være med på hans film scoring 3 & 4 omhandlende orkestrering af filmmusik. Herudover ser jeg frem til at skulle lave musik til kommende DVD produktioner inde på Dicentia foruden at få mere gang i musik mastering. Projekter uden for Dicentia så som kortfilm, dokumentar- eller reklamefilm har selvfølgelig også interesse kære instruktører🙂
  • Sidst men ikke mindst pønser jeg på for alvor at få færdiggjort mit projektstudie herhjemme. Noget som desværre har været nedprioriteret efter, at jeg fik fuldtidsjob på Dicentia og samtidig virker som freelance live lydmand på Huset.

Der skal nok blive rigeligt at se til, men heldivis har jeg fra maj omsider optjent et helt ferieår svarende til sammenlagt 6 ugers ferie, sådan!

Leave a Reply

