Familjen på Huset og iPhone podcasts

Posted: November 30, 2007 in Diverse, Musik

Veloverstået aften med svenske Familjen er slut og jeg går nu til ro. Musikken var knald-på-derudaf og der var udsolgt i Huset. Hård dag, men OK. Bandet/duoen er vist rimeligt kendte i Sverige og det kunne man mærke på dem. Da vi skulle igang med lydprøve, efterspurte de tilfældigvis en 12 kanals scenemixer + fornødne kabler. Sikken tillid at have til et spillested😉 Det har jeg sgu ikke oplevet før, men heldivis fandt vi med bookerens hjælp en extra mixer i huset, så vi kunne komme videre. Puha…

En anden lille ting som er værd at nævne er, at jeg er begyndt at lytte til podcasts på min nye iPhone. Hvor er det dog fantastisk! Nu lytter jeg til eksempelvis P1 programmer så som Krause på Tværs og Samfundstanker mfl. Super interessant public service programmer, som jeg aldrig rigtigt har fanget på en gammeldags radio. Og så opdateres de via iTunes automatisk hele tiden. Cool. Livet er til tider andet end musik🙂

Leave a Reply

