Pato, Pix Lips og Skandals på Huset

Posted: June 1, 2007 in Musik

“Hey yo, svedige hommies her i Huset. Er I freeesh”? Sådan lød det, da jeg lavede lyd for Martin alias Pato, min gamle studie kammerat fra Kreativ Linie på Københavns Tekniske skole. Pato fyrede den af med guitar, rap og DJ igår aftes på Huset. Kendt er han blevet siden de dage på Kreative Linie og Furillo (Rock’n’Fuck’n’Roll), nu signet til Jokerens Flamingo Files og masser af playback på P3 og MTV. Og jeg må gøre mig skyldig i ikke at have tjekket Pato’s musik specielt meget ud omend jeg dog har været forbi hans Myspace hjemmeside. Fedt lød det dog med “svedige beats”, spændende teksturer og guitar collager. Jeg må hellere se at få købt hans musik🙂

Pix Lips var også rigtigt fedt med en heavy cocktail af ska-punk og godt humør. The Skandals var et par unge musikere (gennemsnitsalder ca. 14!) med en blanding af ska og latin. Havde måske lidt musikskole over sig, men de har skam også et par år foran sig til at lære det ordentligt.

Alt i alt et par vellykkede koncerter

Leave a Reply

