En weekend i kreativitetens tegn

Posted: September 18, 2006 in Familie

Tilbage på min pind som audiotekniker for Dicentia efter en god weekend i kreativitetens tegn. AB tog til Portogal og Isak blev passet ved svigermor og -far fra lørdag til søndag. Tiden for mig selv brugte jeg i sommerhuset med min guitar, iBook, Mbox 2 og keyboard. Dette er starten til en ny sang jeg har på tegnebrættet. Tog derefter tilbage til Kbh om søndagen, hvor jeg for anden gang i mine knap 10 år i Kbh var i Parken med venner for at se fodbold. Det var sjovt omend kampen mellem FCK og FC Nordsjælland var lidt kedelig. 1 mål på straffe til FCK var hvad det kunne blive til. Alt i alt en god weekend med tid til at dyrke sig selv til en forandring.

Leave a Reply

