Fuldtidsstilling hos Dicentia

Posted: August 15, 2006 in Musik

Der skulle ikke gå lang tid efter at have afleveret speciale d. 1. august til at være blevet ansat i en fuldtidsstilling som lydtekniker/koder hos Dicentia, en multimedie gigant her i Skandinavien, som beskæftiger sig med preproduktion, media replication, mobil- og onlinemedia mm.

Nu kan jeg så fuldende min 3 ugers ferie for så at starte d. 1. september. Kan det være bedre lige nu? Det tror jeg ikke🙂

Tusind tak til Peter Fritzen for jobtippet. Der er en flaske god whiskey på vej min ven!

Comments
  1. Fritzen says:

    WÆÆÆÆJ!
    Selv tak. Jeg glæder mig til den dersens whiskey!

Leave a Reply

