Det blev et 9-tal

Posted: June 28, 2006 in Familie, Musik

I dag er dagen, hvor jeg bestod min sidste eksamen på MI i rytmisk korledelse med et 9-tal som resultat. Taget i betragning af, at jeg havde stor respekt for denne eksamen er det over al forventning og jeg er pokkers tilfreds. Jeg fik dertil at vide, at jeg havde potentiale og havde tydeligvis forberedt mig godt, specielt i min direktion, og overall havde en god struktur på forløbet.

Stor tak til Skov, Dahl, Trombåt, Bøsse Erik og min kor-medstuderende Anders Thomsen for feedback. I har været en stor hjælp. Tilbage er der kun at sige, at nu tager jeg til Roskilde!

Leave a Reply

