Snart cand.mag. musik

Posted: June 19, 2006 in Familie, Musik, Speciale

Nu er har jeg endeligt fået mulighed for at lave min eget sidehoved her på siden. Endnu en feature man kan tilskrive WordPress.com. Jeg håber ikke billedet er for cool🙂

Herudover kan jeg berette, at jeg arbejder kraftigt på at få min cand.mag musik. Koncentrerer mig rimeligt meget om specialet og arbejder på at få overstået en sidste eksamen i Rytmisk korledelse d. 26-28. juni. Bestod øvrigt en solo-sang eksamen her i start juni hos Peter Lund. Tak for 3 års inspirerende sangundervisning Peter! Derudover spiller jeg et par jobs med Kopeatles

Til lykke til min lillebror for at have gennemført et marathon!

Leave a Reply

