Heller interview uploaded, MIBB og Tool

Posted: May 11, 2006 in Musik, Speciale

Så blev jeg fædig med at transkribere mit Carsten Heller interview. Dette forefindes nu her på siden under “Anmeldelser & Interviews”, for dem der måtte være interesserede.

I går var jeg lydmand for MIBB bigband + kor til en koncert ude på nye KUA. Det blev til en temmelig opfattende opsætning med 24 kanaler og 4 forskellige monitor setups, så det var med at holde tungen lige i munden.

I dag har jeg så endelig sikret mig et eksemplar af den nye Tool plade (hvor lå den i butikken? Jeg tænkte at jeg sikkert var nødt til at spørge efter den og det gjorde jeg så også, hvorefter jeg blev vist over til…CD top 20 pladsen, hvor den lå som…nr 1!!!). Hvad kan man sige? Fed produktion, fede trommer, fede rytmer, fede ostinater, fede melodier og 200% rå power. Albummet starter, hvor den forgående slap. Samme stil og med samme sound. Det er måske det eneste man kan kritisere lidt, men then again, det er jo Tool. Sådan lyder de jo. Den slår dog stadig ikke Ænima, period. Dertil kan nævnes lidt indianersang, lidt junglebeats og selvfølgelig min trommeguru Danny Carey på tablas. Hold da kæft, hvor jeg glæder mig til Roskilde….

Leave a Reply

