1. maj og min bare

Posted: May 1, 2006 in Politik

Som titlen måske antyder synes jeg ikke 1. maj er så fandens interessant. Det er i mine øjne ikke andet end slagsange, bajere og en masse socialdemokratiske floskler. Tro mig, jeg synes faktisk at Nyrup gjorde det rimeligt godt i sin tid, men NU…forget it!

Jeg tror vi har det for godt til at der kan opstå nogle politiske forandringer lige nu. Når så der opstår en stor krise igen (eksempelvis om ca. 8 år når en masse lånere skal til at betale afdrag på deres “afdragsfrie lån”), så kommer der til at ske ting og sager. Dog kunne man selvfølgelig ønske sig, at der kom andre boller i suppen (læs: Ny regering) så der kunne blive ført en politik der opprioriterer alternativ energi frem for den satans forurenende olie (men de skatteindtægter vil Thor Pedersen jo nødigt undvære fra nordsøolien!) og så ville vi også være mindre afhængig af en masse olie-/diktaturstater i mellemøsten. Man hører jo om i nyhederne, at landmænd decideret kan forsyne deres drift med energi via biogas anlæg, hurra for gyllen🙂

Fortsat god 1. maj…

Leave a Reply

