30 år BANG!

Posted: April 17, 2006 in Diverse, Familie

Ovenstående signalerer en vis undren. Jeg fatter det ikke rigtigt? 30 år på bagen og jeg synes det er gået hurtigt. Når jeg tænker tilbage på barndoms- og ungdomsårene føles det som var det i går? Nu er man ikke “ung” længere og snart heller ikke under “uddannelse” mere (læs: Jeg har studeret snart hele mit liv og nu må jeg for fanden da få mig et arbejde og betale noget skat…). Har man opnået det man ville inden for ovenstående tidsrum spørger man sig selv? Jeg tror jeg tildels har og samtidigt accepteret at jeg bare ikke kan nå det hele og heller ikke evner det hele. Jeg fortsætter nu engang ad den vej jeg har taget og fylder så mere på i bagagen i den retning. Så må vi jo se når jeg når de 40?

Bortset fra denne dybsindighed har jeg haft en hyggelig dag sammen med mine nærmeste: Isak, Anna, mor, far, Allan og Anette. Det blev lidt sent i går aftes med whiskey og whist, men jeg klarede da dagen flot ifølge Anna🙂 Det blev til et par gode pengegaver + ekstraudstyr til min kommende iBook, som jeg med 110 % garanti køber i morgen, så jeg kan få skrevet noget speciale når jeg tager ind på Den sorte Diamand. Og så skal den selvfølgelig tjene som en del af arsenalet i mit projektstudie ikke mindst som en Reason og BFD motor…

Comments
  1. Jonas Bille says:

    Tillykke! Er først lige faldet over din blog, ser meget hyggeligt ud.

Leave a Reply

