Influenza og kongekons

Posted: April 6, 2006 in Diverse, Musik, Speciale

Ak ja så måtte den jo komme. Isak og Anna Berit har begge to været ramt af influenza som bl.a. har bevirket at vores planer er gået lidt i vasken for denne uge. Carsten Heller interviewet var jeg nødt til at udskyde til tirsdag d. 25. april, men i mellemtiden kan jeg jo transkribere de interviews jeg har lavet med Johan og Sunding og begynde at forfatte mine metodiske overvejelser i specialet.

Familien er dog ved at få det bedre trods alt. Jeg har heldivis været forskånet takket være min influenza vaccine, som jeg har fået som ansat hos KU. Nu er der bare at se frem til at foråret udfolder sig i sin fulde flora og så er der jo også lidt sjov at se frem til i studie 3 inde på konge-kons på søndag med kopeatlerne.

Leave a Reply

