Athelas, Ars Nova, Reich, DR og Mbox 2

Posted: March 23, 2006 in Musik, Speciale

Mange jern i ilden lige for tiden. Har nu arrangeret interviews med både Carsten Heller i Århus og Per Sunding i Malmø. Ser frem til et par spændende samtaler med dem. Samtidigt har jeg skulle bistå Athelas og Ars Nova med lydtekniske opgaver inde på DR i forbindelse med den kommende Steve Reich koncert, forberede direktion i rytmisk korledelse, øve soloklaver og sidst men ikke mindst har jeg fået skrevet det jeg havde sat mig for i denne uge (speciale). Måske det var på tide at slappe lidt af? Nå jo, så er jeg sprunget lidt over på ProTools vognen efterhånden. Jeg troede ellers ikke det ville ske, men sandheden er at jeg havde brug for et tranportabelt interface med et par gode convertere og det var der i Digidesigns lille Mbox 2. Derfor, at hoppe med på PT er jo ingen skade til…

Leave a Reply

