Forår på vej?

Posted: March 11, 2006 in Diverse

Så er jeg tilbage igen efter at der åbentbart har været lidt problemer med den server min blog har til huse i. Det er lørdag og godt vejr på trods af at det er koldt. Vi skal ud og gå en tur med familien om lidt og bare være sammen. Noget som til tider er en mangelvare her i tilværelsen. AB har nemlig også travlt med arbejde, speciale og kuratorprojekt, så vi har ikke så meget tid til bare at hygge. Udover det kan nævnes at jeg nu har fået tildelt et specialerum på MI…fra 1. juni! Derfra er der så kun 2 måneder til deadline. Kunne godt have brugt det nu, lige nu! Nå, men jeg må se om jeg ikke kan arbejde på KB eller ny KUA? Ud af klappen skal jeg ihvertfald ellers får jeg en kalv. Det dur bare ikke at sidde herhjemme, sådan er det. Bortset fra det holder jeg møde med vejleder på mandag og får forhåbentlig dér fastlagt en holdbar disposition for specialet, så jeg kan lægge en detaljeret plan for resten af forløbet. Dvs. hvilke afsnit der skal skrives hvornår og så frem deles. Got it all under control. Skal også snart have fat i Eddie Kramer og Per Sunding.

Leave a Reply

